پیشنهاد ویژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
تلفن ثابت
تلفن همراه

طراحی سایت در شیراز

نحوه استفاده از تگ های h6, h5, h4, h3, h2, h1

تگ های H یا Heading، تگ هایی هستند که ارزش کلمات را نشان میدهند و از ۶ تگ (h1, h2, h3, h4, h5, h6) تشکیل شده اند. بیشترین ارزش را تگ h1 و کمترین ارزش را تگ h6 دارد. برای استفاده از این تگ ها، مطالبی که میخواهید ارزش آن ها را به موتور های جست و جو بفهمانید را در درون این تگ ها بگذارید.


تگ h1 بالاترین ارزش را درون یک مطلب دارد و در هر صفحه تنها یک بار به استفاده از آن مجاز هستید. بهترین استفاده از این تگ ها در صفحه اصلی، برای کلمات کلیدی است. تیتر پست های صفحه اصلی را در h2 قرار دهید.

 

در سایر صفحات عنوان پست را h1 قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که تگ h1 دوبار درون وبسایت شما استفاده نشود.

 

در درون مطالب، سعی کنید یک بار برای کلمه کلیدی خود، از سایر این تگ ها استفاده کنید و دقت کنید که این تگ ها در سایدبار ها و یا مکان های دیگر سایت استفاده نشده باشد (به جز مکان های مورد نیاز).

 

برای اینکه بعد از استفاده از این تگ ها زیبایی سایت شما کم نشود برای این تگ ها از CSS استفاده کنید و اندازه و نوع فونت این تگ ها را همانگونه که می پسندید تغییر دهید.

 

خودداری از استفاده زیاد!

استفاده از این تگ ها، تقریبا تعین تکلیف برای بات ها یا خزنده های موتور های جست و جو است. پس در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید و حواستان به کلماتی که درون آنها قرار میگیرد باشد.

1395/01/29 - 16:22:54