پیشنهاد ویژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
تلفن ثابت
تلفن همراه

طراحی سایت در شیراز

استراتژی سئو در طراحی وب سایت

استراتژی سئو که در معنای پیاده سازی اصول سئو درون صفحات طراحی سایت On-Page SEO و نیز خارج از صفحه طراحی وب سایت و بصورت Off-Page SEO می باشد. استراتژی سئو سایت در تقویت بازاریابی اینترنتی بسیار موثر عمل می نماید. با توجه به رقابت شدیدی که در محیط اینترنت وجود دارد توجه به بهینه سازی سایت می تواند اثرگذاری خود را سودآوری بیشتر ایجاد نماید.


کلمات کلیدی در طراحی سایت:

شاید کلمات کلیدی اولین و پایه ترین اصل در سئو سایت می باشد زیرا که تمامی محتوا و URL صفحات براین اساس تنظیم می گردد. کلمات کلیدی که معین کننده حوزه کسب وکار شما باشد. گنجاندن کلمات کلیدی در صفحات طراحی سایت در قالب محتوای مرتبط می تواند استراتژی سئو مناسبی باشد.

 

ساختار URL در طراحی سایت:

URL یا همان آدرس صفحات فاکتوری بسیار اثرگذار در رنکینگ صفحات خواهد بود. گنجاندن کلمات کلیدی در آدرس URL و نیز ایجاد ارتباط با هدف طراحی آن صفحه از طراحی سایت می تواند نامگذاری مناسبی برای URL باشد. انتخاب نام کوتاه و نیز معنادار برای URL گام موثر دیگری خواهد بود.

 

تگ ها در طراحی سایت:

تگ title که بیان کننده عنوان صفحه طراحی وب سایت می باشد، تگ Description که بیان کننده توضیحاتی از صفحه وب سایت می باشد، تگ h1, h2, h3, h4, h5, h6 که بیان کننده هدر و تیترهای داخلی بر منبای اهمیت آنها می باشد در رنکینگ صفحه سایت بر مبنای کلمه کلیدی موثر می باشد.
 

1395/12/16 - 10:58:41